Boreco er specialister i både Løn- og HR administration. I vores team der beskæftiger sig med Løn- og HR administration får du tildelt en fast bogholder, der kan hjælpe dig hele vejen igennem processen lige fra ansættelse til indberetning af løn og feriepengeforpligtelser over til den mere administrative del som afstemning af løn i jeres økonomisystem. Til sidst følger vi også processen i mål ved ophør af ansættelse.
Vi tilpasser hele tiden vores service indenfor Løn og HR, så den passer til jeres behov og ønsker.
Hvad end du har brug for hjælp til kontrakter, skat, pensioner, løn mv. er det Boreco du skal kontakte. Vi dækker samtlige aspekter der er forud for løn og HR-administration. Med Boreco får du en bogholder der interesserer sig for din virksomhed. Hvis vi ser optimeringsmuligheder for din virksomhed, giver vi dig besked. Vi sikrer, at din virksomhed overholder den danske lovgivning, ligesom vi sikrer, at medarbejderen får sin løn til tiden.
Vi håndterer Løn- og HR administrationen samt processerne herom, så du kan fokusere på driften af din virksomhed.
Din faste bogholder hos Boreco sørger for at lønnen bliver udbetalt til tiden, den bliver indberettet til skat, samt at der bliver taget hånd om de HR-mæssige opgaver ved nyansættelser samt afskedigelser.
Du skal blot fokuserer på det du er god til.