Revision i øjenhøjde
Med Boreco får din virksomhed en sparringspartner
der hjælper din økonomi til nye højder
Boreco bistår selvstændige erhvervsdrivende og selskaber med høj faglig kompetence og oprigtigt personligt engagement. Med Boreco som partner kan du fokusere 100% på at styrke og udvikle din virksomhed.
VISION
Det kan Boreco:
Med speciale inden for revision, regnskabsstyring og skatterådgivning er det vores primære opgave, at håndtere den regnskabsmæssige del af din virksomhed. Med vores revision kan du fokusere 100% på at udføre og udvikle din virksomheds kernekompetencer og dermed sikre en profitabel forretning.
%20(Medium).png)
VÆRDIER
Grundstenene for vores eksistens og forretningsgrundlag og dermed vores grundlæggende værdier hos Boreco er:
-
Kundernes behov i fokus
-
Fleksibilitet og tilgængelighed
-
Det nære samarbejde
-
Effektivitet
Vi har altid
Kundens behov i fokus
Med vores tilgang til rådgivning har vi altid kunden i fokus, og med kontorer på Sjælland, er vi altid inden for rækkevidde. Vi sætter pris på den personlige kontakt og at kunne forstå vores kunders ønsker og udfordringer.
Vi tilbyder
Fleksibilitet og Tilgængelighed
Fleksibilitet og tilgængelighed er en vigtig egenskab for vores forretning og noget vi lægger stor vægt på hos vores medarbejdere. Det er med til at sikre, at vores rådgivning tager udgangspunkt i kundens behov og ikke vores i forhold til tidsplan, lokalitet, deadlines, mm.
Vi værner om
Effektivitet
Hos Boreco værdsætter vi effektivitet, hvilket er et resultat af både tid og kvalitet. Vi bestræber os på at færdiggøre opgaver hurtigst muligt, uden det er på bekostning af kvaliteten. Som kunde hos Boreco, kan du derfor altid regne med, at dine regnskaber er gennemarbejdet og af høj kvalitet, samt færdiggjort inden for en rimelig tid - altid inden deadline.
Det nære samarbejde
Som et led i vores stræben efter tilpasning til kundens behov, er vi fleksible og tilgængelige. Som resultat af vores fokus på det personlige forhold til vores kunder, sidder mange af vores revisorer ude hos dem, når de udfører vores service. Vi gør det for at opbygge det nære samarbejde, for at få en forståelse for kundernes virksomheder som helhed, dvs. kulturen, processerne og menneskene, og ikke kun regnskaberne.